شرکت اووکیتل به تازگی گوشی هوشمند جان سخت Oukitel WP6 با قیمت 199.99 دلار راهی بازار کرد. به ادعای شرکت، WP6 اولین موبایل جان سخت اقتصادی است و اولین گوشی جان سخت جهان با باتری 1000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 48 مگاپیکسلی است.

گوشی WP6 دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری قابل حمل 1000 میلی آمپر ساعتی بوده و از گواهی مقاومت IP69K پشتیبانی می کند. وظیفه پردازشی دستگاه توسط تراشه مدیاتک هلیو پی 70 تامین شده و در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

برای تامین انرژی گوشی از یک باتری بزرگ 10000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. به گفته شرکت، این باتری می تواند در حالت استندبای تا 32 روز و در حالت مکالمه تا 52 ساعت شارژ نگه دارد. بنابراین اگر در مکانی دورافتاده و بدون هیچگونه راهنمایی گیر کرده باشید، چنین توانایی می تواند تفاوت ایجاد کند.

یک دوربین قدرتمند و پیشرفته که دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بوده در Oukitel WP6 وجود دارد. این سنسور دوربین اصلی با وضوح بالا تصاویر دقیق و بهینه می گیرد. با این حال، یک دوربین 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و حسگر 3 مگاپیکسلی AUX در کنار دوربین اصلی وجود دارد. همچنین این گوشی دارای نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده که با لایه گوریلا گلس 6 محافظت می شود.

در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. علاوه بر این ، طراحی فلزی با پوشش فلزی 70 درصدی برای حفظ درجه حرارت مناسب موجود است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 9.0 پای و سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *