فناوری

تعطیلی کارخانه های سامسونگ و ال‌جی در هند بخاطر ویروس کرونا

به دنبال درخواست دولت هند و مقامات محلی این کشور، ال جی و سامسونگ کارخانه‌های خود را در این کشور تعطیل کردند تا از شیوع گسترده ویروس کرونا جلوگیری کنند. سامسونگ کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند خود را در نویدای هند تعطیل کرده است. نویدا در ایالت اوتار پرادش در شمال هند واقع است. این تعطیلی فعلاً تا سه روز ادامه می‌یابد و بعداً در مورد تمدید یا عدم تمدید آن تصمیم گیری می‌شود.

گفتنی است که این کارخانه با تولید بیش از 120 میلیون محصول در سال بزرگترین کارخانه ساخت گوشی غول تکنلوژی کره به شمار می‌‌آید. اما این فقط کارخانه‌های مستقر در هند سامسونگ نبوده‌اند که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌اند. این شرکت با صدور بیانیه‌ای وعده داده که با برنامه ریزی تلاش می‌کند تا وقفه‌ای در زمینه تأمین کالاهای این شرکت ایجاد نشود.

اما به غیر از سامسونگ، رقیب سنتی این شرکت یعنی ال جی نیز به دستور دولت هند دو کارخانه تولید محصولات خانگی خود در شهرهای نویدا و پونا را تعطیل کرده است. ال جی هم کارخانه خود را در نویدا و پونه هند تا پایان ماه مارس تعطیل کرده است. این کار نیز به درخواست مقامات هندی انجام شده است. این دو شرکت قبلاً کارخانه‌های خود را در کره جنوبی نیز تعطیل کرده بودند.

منبع
zdnet
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا