شرکت سوئیسی سواچ (Switch) به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Tissot T-Touch Connect Solar رونمایی کرده است. همانطور که از نام این محصول پیداست، ساعت هوشمند ساعت مچی هیبریدی است که علاوه بر داشتن باتری، از انرژی خورشیدی نیز استفاده می کند.

انرژی خورشیدی طول عمر باتری را به دستگاه می دهد که گفته می شود تا شش ماه دوام می آورد. درست همانند دیگر ساعت هوشمند، Tissot T-Touch Connect Solar نیز می تواند به گوشی های هوشمند متصل شود. همچنین دارای توابع ردیابی نظیر تناسب اندام، اعلان ها و عملکرد ساعت سنتی time check است.

[aparat id=’L9CN8′]

علاوه بر این، گفته می شود ساعت هوشمند روی سیستم عامل SWALPS کار می کند. این شرکت همچنین قول ناوبری GPS را در این ساعت هوشمند داده است. ساعت هوشمند جدید سواچ دارای بدنه ای 47 میلی متری دایره ای شکل بوده که به نظر بزرگ است و ممکن است هر کسی از اندازه بزرگ آن علاقه ای نشان ندهند.

فریم این ساعت همچنین از جنس تیتانیوم یا سرامیک ساخته شده و با سیستم عامل موبایلی نظیر اندروید و آی او اس و حتی هارمونی هواوی سازگاری کامل دارد. متاسفانه جزئیات دیگری از این ساعت منتشر نشده است. گفتنی است که Swatch Tissot T-Touch Connect Solar قرار است با قیمت حدودی 1000 دلار راهی بازار می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *