موبایل و تبلت

هواوی پی 40 پرو پلاس با دوربین تله فوتو و شارژ بیسیم 40 واتی معرفی شد

هواوی علاوه بر معرفی پی 40 و پی 40 پرو، از عضو دیگر این سری یعنی هواوی پی 40 پرو پلاس رونمایی کرده که در واقع نسخه پرو بوده با این تفاوت که بزرگترین پیشرفت آن دوربین زوم و شارژ وایرلس 40 واتی است.

مدل پلاس همچنین از لنزهای پریسکوپ با فاصله کانونی 240 میلیمتر، تقریباً دو برابر بیشتر از مدل P40 پرو (125 میلی متر) استفاده می کند که از یک سنسور تصویر 8 مگاپیکسلی و ویژگی OIS است. این بزرگترین لنز در تلفن همراه است، اما هواوی برای دستیابی به آن مجبور شد از طراحی منحصر به فرد استفاده کند.

گوشی پرو پلاس دارای یک دوربین تله فوتو اضافی – لنزهای 80 میلیمتری – است تا بتواند شکاف بین تله و دوربین معمولی را پر کند. این به شما انعطاف پذیری بیشتری می بخشد و به شما امکان می دهد عکس هایی با کیفیت بالا و در فواصل مختلف بگیرید. پی 40 پرو پلاس نخستین گوشی هوشمندی بوده که از شارژ بیسیم 40 واتی پشتیبانی می کند. برای تامین انرژی دستگاه نیز از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی استفاده شده است. البته باید به پشتیبانی از شارژ معکوس بیسیم اشاره کرد.

از لحاظ سخت افزاری نیز این گوشی مجهز به تراشه Kirin 990 5G با 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت است. مابفی مشخصات همانند نسخه پرو می باشد. گوشی هواوی پی 40 پرو پلاس قرار است با قیمت 1399 یورو از ماه ژوئن به بازار عرضه شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا