گجت و پوشیدنی

ساعت هوشمند هواوی واچ GT2e معرفی شد

هواوی در جریان برگزاری رویداد معرفی پرچمداران پی 40، از جدیدترین مدل ساعت هوشمند مقرون به صرفه خود با نام هواوی واچ GT2e رونمایی کرده که نسخه ای ارزان قیمت از واچ GT2 است. مدل “e” بر اساس نسخه 46 میلیمتری GT2 ساخته شده و دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی امولد با رزولوشن 454 در 454 پیکسل است. با این حال ، این قاب ضخیم تر است بنابراین ساعت مچی 53.0 در 46.8 میلی متر در مقایسه با 45.9 در 45.9 میلی متر دارد.

تغییر دیگر این ساعت ادغام  TPU wrist band است که برای بهبود تنفس سوراخ می شود. بدنه ساعت از جنس استنلس استیل ساخته شده است و در مقاومت در برابر آب 5ATM است. ساعت GT2e به لطف تراشه داخلی Kirin A1 دارای 2 هفته عمر باتری است. اگر از ردیابی GPS برای تمرینات استفاده می کنید، عمر باتری این ساعت 30 ساعت طول می کشد. گزینه دیگر گوش دادن به موسیقی از طریق بلوتوث است، پس از آن مصرف باتری 24 ساعت است (این ساعت دارای 4 گیگابایت حافظه برای حدود 500 آهنگ است).

ساعت هوشمند جدید هواوی می تواند انواع تمرینات نظیر اسکیت سواری تا صخره نوردی، از گشت و گذار تا رقص خیابانی را ردیابی کند. حتی قادر خواهید برای ورزشی هایی دیگر نظیر شنا، دویدن روی تردمیل و موارد دیگر استفاده کنید. سنسور SpO2 به ساعت اجازه می دهد تا VO2Max شما را محاسبه کند. ویژگی TruRelax هواوی می تواند به شما در مدیریت استرس با تمرینات تنفسی کمک کند.

از دیگر امکانات این ساعت می توان به کنترل خواب و گزارش بهبود و شدت تمرینات هوازی و غیر هوازی اشاره کرد. ساعت هوشمند هواوی واچ GT2e قرار است در رنگ های مشکی، قرمز، سبز و سفید با قیمت 200 یورو در اختیار مشتریان قرار گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا