گجت و پوشیدنی

مارشال از اسپیکر هوشمند Uxbridge Voice رونمایی کرد

شرکت مارشال به تازگی از یک اسپیکر هوشمند بلوتوثی مجهز به دستیار الکسا به نام Uxbridge Voice رونمایی کرده که از AirPlay 2 پشتیبانی می کند. Uxbridge Voice تقریباً مانند هر بلندگو الکسا کار می کند.

این اسپیکر هوشمند از میکروفن های دوربرد برای شنیدن صدای شما از سراسر اتاق یا بلندگو مخصوص آن بهره می برد. شما می توانید از دستیار الکسا بخواهید که از سرویس های پشتیبانی شده یا تنها از طریق Airplay 2 یا بلوتوث صدایی را استریم کند. پشتیبانی از سرویس Spotify Connect نیز روی این محصول فراهم شده است.

اسپیکر Uxbridge Voice را می توان با دیگر های اسپیکرهای الکسا یا ایرپلی 2، فعال کرده تا یک پیکربندی صوتی مولتی روم داشته و تمامی اسپیکرهای فعال در اتاق های مختف یک صدا را پخش کند. این اسپیکر دارای یک درایور دوتایی بوده که از یک Woofer و Tweeter تشکیل شده است و از یک آمپلی فایر 30W کلاس D برخوردار است.

در قسمت بالای دستگاه، کنترل هایی برای تنظیم میزان صدا، باس و سه برابر وجود دارد. همچنین می توانید صدا را با استفاده از برنامه موبایل Marshall تنظیم کنید. اسپیکر هوشمند Uxbridge Voice قرار است به همراه آمازون الکسا با قیمت پایه 199 دلار از 8 آپریل 2020 در اختیار مشتریان قرار گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا