نرم افزار و اینترنت

گوگل اپلیکیشن پادکست را برای iOS منتشر کرد

گوگل سرانجام اپلیکیشن پادکست را با طراحی جدید و قابلیت های متنوع برای سیستم عامل iOS منتشر کرده است. اپلیکیشن جدید دارای یک رابط کاربری جدید بوده و شامل سه برگه Home، Search و Activity است.

اولین برگه Home بوده و تمامی پادکست های اشتراکی شما را در بالا به ترتیب زمانی نمایش می دهد. تب بعدی Search بوده که امکان جستجو کردن در میان پادکست ها را برای شما فراهم آورده و می توانید همه پادکست ها را در دسته بندی های مختلف طبقه بندی کنید. پیشنهادات بر اساس عادت گوش دادن به شما توصیه می شود.

در نهایت، برگه Activity وجود دارد که می توانید صف فعلی، دانلودها، تاریخچه خود را مشاهده کرده و اشتراک های خود را مدیریت کنید. بخش تنظیمات اپلیکیشن به شما امکان می دهد تنظیمات عملکرد دانلود خودکار و حذف خودکار و همچنین تنظیمات اعلان ها را انجام دهید. صفحه Now Playing نیز اکنون بروزرسانی شده و شما می توانید سرعت پخش و گزینه سکوت را تغییر دهید.

این اپلیکیشن همچنین دارای یک تایمر خواب است و به شما امکان می دهد پس از اتمام قسمت فعلی، حتی اگر موارد دیگری را نیز در صف دارید، پخش را خاموش کنید. شما هم اکنون می توانید این اپلیکیشن جدید را از فروشگاه اپ استور دریافت کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا