شیائومی از تلویزیون Mi TV 4S با اندازه‌ی 65 اینچی، وضوح 4K و پشتیبانی از فرامین صوتی رونمایی کرد. می تی وی 4 اس یک تلویزیون 65 اینچ یبا بدنه‌ی فلزی است که با پایه‌های فلزی یا در صورت نصب روی دیوار، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. طراحی این تلویزیون بسیار ساده با حاشیه‌های باریک در اطراف خود است و فقط حاشیه‌ی نسبتاً ضخیم‌تری در زیر دیوایس وجود دارد که لوگوی سازنده روی آن نقش بسته است. این تلویزیون دارای پنل 65 اینچی 4K (رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل) بوده و از زاویه دید 178 درجه برخوردار است.

این تلویزیون هوشمند مجهز به پردازنده چهارهسته ای Amlogic با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است، در حالیکه سیستم اسپیکر دوگانه با صدایی استریو نیز در این تلویزیون قابل توجه است. این سیستم صوتی از صدای دالبی پشتیبانی می‌کند؛ گرچه سازنده اشاره‌ای به پشتیبانی کردن یا نکردن آن از استاندارد Dolby Atmos نکرده است.

در بخش نرم افزاری شاهد حضور سیستم عامل اندروید پای هستیم که امکان نصب اپلیکیشن از طریق گوگل پلی را فراهم می کند. همچنین این تلویزیون از فرامین صوتی پشتیبانی کرده که به شما اجازه می‌دهد بدون استفاده از ریموت کنترل، فقط با صدای خود ولوم را کم و زیاد کرده و کانال‌ها را بالا و پایین کنید. این تلویزیون همچنین از یک کروم کست داخلی برخوردار است که به شما اجازه‌ی اشتراک نمایشگر و محتوا به ساده‌ترین شکل ممکن را می‌دهد.

روی بدنه‌ تلویزیون شیائومی سه درگاه HDMI و سه درگاه USB حضور دارد که می‌توانید دستگاه‌ها و لوازم جانبی خود را به آن‌ها وصل کنید. اترنت، وای فای و بلوتوث نیز دیگر امکانات ارتباطی این تلویزیون چینی است. شیائومی می‌گوید این تلویزیون 65 اینچی جذاب را از ماه ژوئن و با قیمتی در حدود 549 پوند روانه‌ بازار خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *