شرکت پلانت کامپیوترز از گوشی هوشمند مجهز به کیبورد فیزیکی به نام Astro Slide رونمایی کرده است. این دستگاه جدید از نمایشگر 6.53 اینچی برخوردار بوده و از آن به عنوان دستیار دیجیتال شخصی (PDA) مورد استفاده قرار گرفته و دارای مکانیزم کشویی «RockUp» است.

با باز کردن این گوشی، کیبورد فیزیکی QWERTY نمایان می‌شود که می‌توان توسط آن پیام‌های خود را تایپ کنید. پس از اتمام کار، می توانید کیبورد را بسته و به تماس ها پاسخ دهید یا در جیب شلوار خود قرار دهید. این دستگاه جدید مجهز به سیستم عامل اندروید 10 بوده، ولی امکان استفاده از پلتفرم لینوکس فراهم شده است.

قدرت پردازشی این گوشی هوشمند توسط تراشه مدیاتک Dimensity 1000 تامین می‌شود که دارای مودم 5G است. به علاوه این گوشی دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از میکرو اس دی بوده و از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی برخوردار است. این دستگاه از سیم‌کارت نانو و همچنین eSIM پشتیبانی می‌کند.

آسترو اسلاید ما را به یاد دستیارهای دیجیتال شخصی بلک بری در سال‌های دور می‌اندازد، البته این دستگاه دارای تمام امکانات گوشی‌های هوشمند امروزی نیز هست. آسترو اسلاید، دارای قیمت پایه 491 دلار بوده و انتظار می‌رود از فروردین سال آینده در اختیار خریداران قرار بگیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *