موبایل و تبلت

نسخه گلوبال ویوو V19 با دوربین دوگانه سلفی معرفی شد

شرکت ویوو به تازگی از نسخه گلوبال گوشی هوشمند Vivo V19 با دوربین سلفی دوگانه و شارژ سریع 33 واتی معرفی کرده است. این اولین گوشی هوشمندی است که با دوربین دوگانه سلفی حفره دار راهی بازار جهانی می شود. ویوو V19 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 712 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و سنسور اثر انگشت آن زیر نمایشگر جای گرفته است.

در حفره بالای نمایشگر سمت راست، دوربین دوگانه اصلی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.1 و اولتراواید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.3 تعبیه شده است. در پشت گوشی میزبان دوربین چهارگانه اصلی هستیم از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. هر دو دوربین اصلی و سلفی نیز از قابلیت هایی نظیر حالت Super Night و Ultra Stable ویدیو پشتیبانی می کند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، پورت USB-C، بلوتوث 5 و رابط کاربری Funtouch 10.0 مبتنی بر اندروید 10 اشاره نمود. ویوو وی 19 قرار است در رنگ های نقره ای و مشکی عرضه شود، ولی اشاره قیمت و زمان عرضه آن نشده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا