موبایل و تبلت

پیکسل 6 بزودی ویژگی های جدید سری پیکسل 7 را دریافت خواهد کرد

گوگل چند روز قبل طی رویدادی در نیویورک از پیکسل 7 و 7 پرو جدید رونمایی کرد. گوشی‌های جدید مجهز به تراشه Tensor G2 هستند و ویژگی‌های انحصاری را به همراه دارند که آنها را از بقیه بسته‌های اندروید متمایز می‌کند. با این حال، یک گزارش جدید ادعا می‌کند که غول جستجو برخی از این ویژگی‌ها را از طریق Feature Drop به گوشی‌های سری پیکسل 6 و دستگاه‌های قدیمی‌تر خواهد آورد.

با Feature Drops سه ماهه گوگل، تلفن‌های پیکسل ویژگی‌ها و پیشرفت‌های هیجان‌انگیز جدیدی به دست می‌آورند. طبق گفته فون آرنا، Feature Drops بعدی این شرکت در ماه دسامبر ارائه می‌شود و برخی از ویژگی‌های انحصاری موجود در گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل 7 را به همراه خواهد داشت. اکثر ویژگی‌های جدید فقط به گوشی‌های هوشمند مجهز به تنسور یعنی پیکسل 6، 6 پرو و 6a ارائه می‌شوند. با این حال، گوشی های بدون تنسور کاملاً کنار گذاشته نمی شوند، آنها همچنین چیزهای جالبی دریافت خواهند کرد.

طبق این انتشار، سری پیکسل 6 در Feature Drop آینده Clear Calling دریافت می کند. برای افراد ناآشنا، ویژگی Clear Calling نویزهای پس زمینه را در طول تماس های تلفنی کاهش می دهد. علاوه بر این، مجموعه پیکسل 6 همچنین یک عبارت سریع جدید دریافت می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد با گفتن “silence” تماس ورودی را متوقف کنند.

به‌علاوه، دستگاه‌های پیکسل 6 از ویژگی دسترس‌پذیری Guided Frame بهره می‌برند که با خط تولید پیکسل 7 اعلام شد. این ویژگی به افرادی که بینایی ضعیفی دارند این امکان را می دهد که با استفاده از دستورات صوتی هنگام قرار دادن گوشی، سلفی بگیرند. پیشرفت‌های Real Tone گوگل برای مدل‌های سال گذشته نیز در دسترس خواهند بود. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید در دستگاه‌های پیکسل 6 و پیکسل 7 خود با رنگ پوست دقیق‌تر عکس بگیرید. بهبودهای Real Tone تولید شده برای مدل‌های جدید برای پیکسل‌های سال گذشته در دسترس خواهد بود و با حالت دید در شب و حالت پرتره ترکیب می‌شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا