شرکت هنگ کنگی Infinix به تازگی جدیدترین گوشی های هوشمند خود را تحت عناوین نوت 7 و نوت 7 لایت به بازار عرضه کرد. هر دو دستگاه جدید دارای دوربین چهارگانه با طراحی مستطیلی و دایره ای شکل هستند. همچنین از نمایشگر حفره دار و دوربین 48 مگاپیکسلی برخوردار هستند.

گوشی نوت 7 از نمایشگر 6.95 اینچی Infinity-O با رزولوشن 1640 در 720 پیکسل و نسبت ابعاد 20 به 9 بهره گرفته، در حالیکه مدل لایت آن دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل است. قدرت پردازشی در گوشی نوت 7 توسط تراشه هلیو G70 و نسخه لایت نیز تراشه هلیو پی 22 تامین می کند. همچنین نوت 7 با 6 گیگابایت حافظه رم و نسخه لایت نیز با 4 گیگابایت رم عرضه می شود.

هر دو گوشی نوت 7 و نوت 7 لایت دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت بوده و می توان از طریق میکرو اس دی فضای ذخیره سازی افزایش داد. انرژی مورد نیاز هر دو دستگاه توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. با این حال نوت 7 از شارژ سریع 18 واتی و نسخه لایت نیز از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. این شرکت تایید کرده باتری بکاررفته تا 4 روز شارژ نگه خواهد داشت.

در بخش دوربین سلفی، نوت 7 و نوت 7 لایت به ترتیب سنسور 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی دارند. دوربین چهارگانه اصلی نوت 7 از سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.79، ماکرو 2 مگاپیکسلی، تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و لنز دوربین ویدیو نور کم تشکیل شده است. دوربین چهارگانه اصلی نوت 7 لایت نیز شامل سنسور 48 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی و لنز ویدیو نور کم است.

به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری XOS 6.0 UI مبتنی بر اندروید 10 روی هر دو گوشی اجرا شده است. نوت 7 از ناوبری مبتنی بر ژست ها پشتیبانی و مجهز به اسپیکرهای استریو است. هز دو گوشی همچنین از پردازش DTS Audio پشتیبانی می کنند. از دیگر مشخصات این گوشی ها می توان به داشتن سنسور اثر انگشت اشاره کرد. در حالی که تمام مشخصات Infinix Note 7 و Note 7 Lite در سایت رسمی ذکر شده است، هیچ کلمه ای در مورد قیمت گذاری و در دسترس بودن آنها وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *