شیائومی به تازگی نسخه جدید رابط کاربری PatchWall 3.0 را با قابلیت ها و طراحی جدید برای تلویزیون های خود منتشر کرده است. نسخه جدید، ادغام عمیق تری با سرویس دیزنی پلاس و شرکای جدید، Mi List به همراه سایر پیشرفت های رابط کاربری فراهم می کند. به گفته شیائومی، بروزرسانی PatchWall 3.0، شامل انیمیشن های جدید، فونت جدید Mi Lanting Pro و حالت پیمایش افقی می شود.

برخی از قابلیت های پوسته PatchWall 3.0

  • شیائومی با دیزنی پلاس هات استار همکاری کرده تا یک کانال ورزشی اختصاصی را در PatchWall 3.0 ارائه کند. این کانال نه تنها به کشف مطالب با سهولت کمک می کند، بلکه گزینه one-click play داشته که برای محتوای ورزشی مختلف کاربرد دارد. مطالب مربوط به مسابقات در حال اجرا که در بین رشته های ورزشی مختلف از جمله کبدی، تنیس، کریکت و موارد دیگر پخش می شود، می توانند به صورت یکپارچه در کانال استریم شوند.
  • با افزودن جدید Docubay و Lattu Kids در PatchWall 3.0، شیائومی اکنون دارای بیش از 20 پارتنر محتوایی است که ترکیبی از محتوای با کیفیت بالا را برای کاربران تلویزیون Mi در هند فراهم می کند. Docubay مستندهای بین المللی را در موضوعات مختلف پخش می کند و Lattu Kids بیش از 1500 ساعت محتوا را برای کودکان فراهم می کند.
  • Mi List جدید شامل لیست های موقت از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی از ژانرهای مختلف است. این یک لیست Contextually-Aware  است، به این معنی که محتوای خاصی را پیشنهاد می کند که ممکن است کاربران در مواقع خاص مانند جشنواره ها، روزهای با اهمیت ملی و موارد دیگر از آنها دیدن کنند.
  • فونت Mi Lanting Pro که در MIUI 11 معرفی شده، به PatchWall 3.0 اضافه شده است

بروزرسانی PatchWall 3.0 از ششم آپریل 2020 برای تلویزیون های Mi TV 4A, Mi TV 4C Pro, Mi TV 4A Pro, Mi TV 4 Pro, Mi TV 4X و Mi TV 4X Pro در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *