گجت و پوشیدنی

ساعت هوشمند شیائومی Heylou Solar معرفی شد

شیائومی به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Heylou Solar رونمایی کرده است. شیائومی با بسیاری از مارک‌های شخص ثالث همکاری می‌کند تا محصولات زیادتری را عرضه کند. هایلو یکی از این برندها است. بنابراین ساعت هوشمند هایلو بخشی از زنجیره تولیدی شیائومی است.

این ساعت هوشمند دارای یک باتری 340 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 30 روز شارژ نگه دارد، البته در صورت استفاده از حالت پایش ضربان قلب تا 24 ساعت دوام شارژ آن است. ساعت هوشمند Heylou Solar قرار است با قیمت 21 دلار راهی بازار شود.

این ساعت هوشمند همچنین از صفحه نمایش 1.28 اینچی LCD دایره ای با رزولوشن 240 در 240 پیکسل برخوردار بوده و در بدنه فلزی آن 45.3 میلی متر اندازه داشته و دارای بند سیلیکونی 22 میلی متری است. اگرچه به آن ساعت هوشمند خورشیدی گفته می‌شود، اما هیچ ارتباطی با شارژ خورشیدی ندارد.

این ساعت هوشمند با سنسور ضربان قلب نوری داخلی ساخته شده است. این سنسور از الگوریتم‌های ضربان قلب هوشمند برای نظارت مداوم ضربان قلب به مدت 24 ساعت استفاده می‌کند. در این ساعت 12 حالت ورزشی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، یوگا، ژیمناستیک، بسکتبال، فوتبال، قایقرانی و غیره قرار داده شده و دارای گواهی IP68 است. به هر حال، هایلو یکی از اولین شرکت هایی بود که به اکوسیستم شیائومی پیوست، هرچند که بیشتر اوقات بر روی لوازم جانبی صوتی متمرکز بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا