نرم افزار و اینترنت

گوگل بارد اکنون می تواند ویدیوهای یوتیوب را درک کند و به سؤالات پاسخ دهد

گوگل بارد که به دلیل قابلیت های هوش مصنوعی چشمگیر خود شناخته می شود، با افزودن یک ویژگی جدید به کارنامه خود، جهش قابل توجهی انجام می دهد. بارد اکنون می‌تواند محتوای داخل ویدیوهای یوتیوب را درک کند. این بدان معناست که می‌توانید از بارد سؤالات مفصلی در مورد آنچه در یک ویدیو اتفاق می‌افتد بپرسید و پاسخ‌های دقیقی به شما می‌دهد.

تصور کنید یک ویدیوی آشپزی را تماشا می کنید و در مورد تعداد تخم مرغ های مورد نیاز برای دستور پخت کیک روغن زیتون فکر می کنید. فقط از بارد بپرسید و بلافاصله پاسخ خود را دریافت خواهید کرد. افزونه بارد که قبلاً معرفی شد، پیش از این در اپلیکیشن های مختلف گوگل مانند Gmail، Drive و YouTube موجود بود و توانایی آن را برای ارائه پاسخ‌های شخصی‌تر افزایش می‌داد.

اما این آخرین به روز رسانی همه چیز را به سطح کاملاً جدیدی می برد. به عنوان مثال، هنگام تماشای یک ویدیو در یوتیوب، بارد می تواند با ارائه خلاصه یا پاسخ به سؤالات خاص به شما کمک کند تا محتوای آن را بهتر درک کنید. این پیشرفت فقط به خاطر راحتی نیست؛ این در مورد دسترسی بیشتر و تعاملی تر اطلاعات است. با این حال، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که Bard، مانند هر هوش مصنوعی، بی عیب و نقص نیست.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا