تنها ۵ ماه از آغاز به کار سرویس دیزنی پلاس گذشته، به‌نظر می‌رسد که والت دیزنی توانسته موفقیت چشم‌گیری به دست آورد. سرویس استریم ویدیویی دیزنی پلاس که هم‌اکنون علاوه بر ایالات متحده در چندین کشور اروپایی نیز در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار دارد، توانسته از مرز ۵۰ میلیون مشترک عبور کند.

طبق گفته دیزنی، هم اکنون این پلتفرم استریمینگ در دهها کشور و بازار از جمله هند در دسترس است، هند به تنهایی دارای 8 میلیون کاربر است که هر روز نیز به تعداد آنها اضافه می‌شود. این سرویس نخست به اروپای غربی گسترش یافت و سپس ماه گذشته دیزنی پلاس با همکاری سرویس پخش محلی محبوب Hotstar، بازار هند را نیز در دست گرفت.

با این حال، هشت میلیون کاربر هندی هزینه برابری با همان میزان افراد در بازار های دیگر پرداخت نمی‌کنند، زیرا اشتراک سالانه در هند بیش از 20 دلار برای بالاترین سرویس نیست. دیزنی پلاس با داشتن برنامه‌های متعددی از دیزنی، فاکس قرن بیستم، مارول، پیکسار و فیلم‌ها و سریال‌های جنگ ستارگان، محتوای متنوع و سرگرم‌کننده‌ای برای مخاطبان خود ارائه می‌دهد؛ اما بزرگترین آزمون دیزنی پلاس ممکن است پس از یک سالگی شروع به کار آن باشد، کاربرانی که اشتراک سالیانه‌ آن را گرفته یا بخشی از مشترکان آن شده‌اند، باید تصمیم بگیرند که آیا دیزنی پلاس ارزش هزینه برای دریافت اشتراک سالیانه را دارد یا باید برنامه‌های اورجینال جدید و متنوع بیشتری را ارائه کند.

طبق گفته کوین مایر، رئیس بخش کاربران بین‌المللی والت دیزنی، گسترش خدمات دیزنی در سال 2020 ادامه خواهد یافت و دیزنی پلاس در دسترس بیشتر کشورهای اروپای غربی ، ژاپن و آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *