لپ تاپ

ویندوز 10 حالا از انتقال فایل روی موبایل های سامسونگ یا برعکس پشتیبانی می‌کند

برای انتقال فایل های مختلف از کامپیوتر به گوشی راه‌های مختلفی وجود دارد اما حالا سامسونگ و مایکروسافت کار کاربران را راحت‌تر کرده‌اند. در جدیدترین نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰، کاربران گوشی‌های سامسونگ مانند گلکسی اس ۱۰ یا اس ۲۰ به راحتی می‌توانند فایل را به صورت بی‌سیم به ویندوز ۱۰ انتقال دهند یا از آن دریافت کنند.

اخیراً مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را برای برنامه Your Phone app عرضه کرده است که در آن قابلیت انتقال آسان فایل میان ویندوز 10 و گوشی و تبلت‌های سامسونگ فعال شده است؛ البته برای انتقال فایل با این برنامه محدودیت‌هایی وجود دارد. در نسخه فعلی برنامه Your Phone app حجم فایل‌های مورد نظر برای انتقال میان دو دستگاه حداکثر باید 512 مگابایت باشد و فقط امکان انتقال 100 فایل به صورت هم‌زمان وجود دارد.

در حال حاضر این قابلیت فقط برای محصولات سری گلکسی سامسونگ فعال شده است و برای دسترسی به آن باید برنامه Your Phone app را بر روی کامپیوتر و گوشی هوشمند خود بروزرسانی کنید؛ همچنین برای استفاده از این قابلیت هر دو دستگاه باید به یک شبکه Wi-Fi مشترک متصل باشند. همانطور که اشاره کردیم، این ویژگی فعلا در جدیدترین نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ ارائه شده اما به احتمال زیاد در آپدیت عمومی بعدی برای تمام کاربران عرضه خواهد شد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا