نرم افزار و اینترنت

یوتیوب حالا برای استفاده در تبلت های لمسی راحت تر شده است

درحال حاضر که تبلت های بیشتری می توانند وب سایت های با کیفیت دسکتاپ را مشاهده کنند، نسخه وب یوتیوب خود را مطابقت داده است. یوتیوب در اقدامی برای پشتیبانی بهتر از دستگاه های لمسی بزرگ نظیر آیپدها، تبلت های لمسی اندرویدی و دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل کروم، نسخه تحت وب خود را بروزرسانی کرده است.

نسخه‌ به‌روزرسانی‌شده‌ وب‌سایت یوتیوب تغییراتی در منوی کناری ویدیوها که با کلیک روی گزینه‌ سه‌نقطه ظاهر می‌شود اعمال می‌کند. همچنین آیکون‌های داخلی وب‌سایت اندکی بزرگ‌تر شده‌اند تا کاربران نمایشگرهای لمسی بتوانند راحت‌تر آن‌ها را انتخاب کنند. به‌علاوه در این نسخه می‌توانید با سوایپ روی پخش‌کننده‌ به سمت بالا، ویدیو را به حالت تمام‌صفحه دربیاورید؛ از طرفی با سوایپ به سمت پایین، پخش‌کننده‌ ویدیو کوچک می‌شود.

جدیدترین به‌روزرسانی یوتیوب ضمن ارائه‌ تجربه‌ بهتر به کاربران صفحه‌های نمایش لمسی، بهبودهایی در بخش تاریخچه‌ی ویدیوهای مشاهده‌شده  اعمال می‌کند. این بخش از سایت از این پس به شما نشان می‌دهد که در هر تاریخ خاص، چه ویدیوهایی را مشاهده کرده‌اید تا از این طریق ویدیوها در Watch History سازمان‌دهی بیشتری پیدا کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا