موبایل و تبلت
موضوعات داغ

اپل آیفون SE 2020 با تراشه جدید و دوربین بهتر معرفی شد

سرانجام پس از شایعات، اپل از مدل 2020 آیفون SE با پردازنده و دوربین بهتر رونمایی کرده است. علیرغم آنچه در نام شما ممکن است اعتقاد داشته باشید، آیفون SE جدید بازخوانی آیفون 8 نسبت به SE اصلی است. می توانید از آن به عنوان یک آیفون 8 با جدیدترین چیپست و دوربین بهتر استفاده کنید.  آیفون SE از صفحه نمایش 4.7 اینچی رتینا اچ‌دی با به همراه True Tone و پشتیبانی از دالبی اتم و HDR10 بهره می برد. همانند نسخه های قبلی، در زیر نمایشگر دکمه فیزیکی سنسور اثر انگشت تاچ آی‌دی قرار گرفته است. همانند سری آیفون 11، این گوشی جدید مجهز به پردازنده A13 Bionic است.

در پشت دستگاه شاهد استفاده از دوربین تکی 12 مگاپیکسلی بهبودیافته با دیافراگم f/1.8 هستیم. این دوربین همچنین دارای قابلیت عکاسی Smart HDR به لطف تراشه جدید است. برای عکاسی پرتره، بجای بکارگیری دوربین ثانویه، اپل از قابلیتی جدیدی تحت عنوان monocular depth sensing استفاده کرده که از آن برای یادگیری ماشین تشخیص عمق و صورت بکارگرفته می شود. همچنین دوربین اصلی آن دارای تثبیت کننده ویدیو سینماتیک بوده و توانایی فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را به همراه صدای استریو دارد. در قاب جلوی دستگاه نیز یک دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی حضور داشته که حالت پرتره بهره می برد.

همچنین باتری آیفون SE از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند، ولی باید آداپتور آن را خریداری کنید، درصورت خرید، می توان میزان باتری را طی مدت 30 دقیقه از صفر به 50 درصد برسانید. آیفون SE 2020  از شارژ سریع بی سیم، Wi-Fi 6 ، LTE-A و سیم کارت دوتایی نیز پشتیبانی می کند ، گرچه مورد دوم eSIM است. از سوی دیگر، این گوشی فناوری 3D Touch داشته که اکنون با Haptic Touch جایگزین شده است. به علاوه دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 است، به این معنی که می تواند تا 30 دقیقه در 1 متر آب دوام بیاورد.

[aparat id=’PKa54′]

آیفون SE 2020 قرار است در رنگ های سفید، سیاه و قرمز عرضه شود. قیمت این گوشی برای مدل پایه با 64 گیگابایت رم برابر با 399 دلار، مدل 128 گیگابایت برابر 499 دلار و مدل 256 گیگابایتی نیز 549 دلار است. همچنین فروش این گوشی از 24 آپریل 2020 آغاز می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا