شرکت ZTE به تازگی از گوشی Axon 10s Pro با دوربین 48 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 865 رونمایی کرده است. همانطور که گفته شد ZTE Axon 10s Pro یکی از اولین دستگاه‌هایی است که از اسنپدراگون 865 استفاده کرده است اما شرکت تنها به استفاده از این پردازنده بسنده نکرده است و این گوشی را در کنار دو گزینه 6 و 12 گیگابایت رم، از دو حافظه 128 و 256 گیگابایتی نیز استفاده کرده است.

همچنین جالب است بدانید که این دستگاه اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از حافظه رم LPDDR5 استفاده خواهد کرد اما این موضوع به زمان عرضه این دستگاه بستگی خواهد داشت و ممکن است تا قبل از اینکه ZTE قصد عرضه جهانی این دستگاه را داشته باشد شاهد دستگاه‌هایی با این نوع حافظه باشیم.

زدتی‌ای برای این محصول خود قابلیت های RAM-Booster و FS-Booster را درنظر گرفته که عملکرد خواندن و نوشتن رم و فایل سیستم را بهبود می دهد. این گوشی به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری MiFavor 10 بهره می برد. گوشی ZTE Axon 10s Pro قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و وای فای 6 است. همچنین قابلیت Link-Booster باعث خواهد شد تا اینترنت خانگی و همراه شما با یکدیگر ادغام شوند تا در کنار سرعت بالا از پایداری خوبی نیز برای استفاده از اینترنت تا 50 درصد برخوردار باشید.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.47 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است. زیر این نمایشگر شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم و در بالای آن، برش قطره ای برای میزبانی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به چشم می خورد. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می کند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 20 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می شود.

اسپیکر دستگاه صدای خوب و واضحی به لطف استفاده از Stereo ultra0linear و DTS: X Ultra خواهد داشت اما یکی از نقاط ضعف که دیگر کمتر به چشم می‌آید، نبود خروجی جک 3.5 میلی‌متری است و ظاهرا سال 2020 سال فراموشی کامل این جک باشد. انرژی گوشی ZTE Axon 10s Pro توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که البته با توجه به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، کم به نظر می رسد. این دستگاه قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4 پلاس است.

متاسفانه هنوز قیمتی برای این دستگاه مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد که این تلفن قیمتی کمتر از 500 دلار برای نسخه پایه خواهد داشت و دلیل آن نیز حضور نسخه Axon 10 Pro با پردازنده اسنپدراگون 855 و قیمت 460 دلاری مدل پایه است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *