براساس گزارش اندروید پلیس، در حال حاضر، اپلیکیشن گوگل Messages بیش از یک میلیارد دانلود روی گوگل پلی شده است. کمتر از یک سال پیش، این برنامه به نصف تعداد دانلود رسیده بود. این یک برنامه معمولی است که توسط شرکت Mountain View ساخته شده است ، اما برای برنامه Google Messages، این یک موفقیت چشمگیر است.

معمولا بیشتر برنامه های گوگل، به طور پیش فرض روی گوشی های هوشمند اندرویدی نصب شده اند ولی برای این برنامه Messages این چنین نیست. سازندگان گوشی، برنامه هایی متنی برای بارگزاری پیام های SMS روی گوشی استفاده می کردند و فقط تعداد کمی از گوشی های هوشمند از طریق برنامه Google Messages از پیش بارگذاری می شوند که شامل گوشی های سری پیکسل و اندروید وان می شود.

از آنجا که یک میلیارد گوشی پیکسل در جهان وجود ندارد، می توان اظهار داشت که Google Messages به یک برنامه پیام رسان جایگزین محبوب برای کاربران اندرویدی تبدیل شده است. این را می توان به رابط کاربری تمیز و آسان آن که به طور مرتب با ویژگی هایی که شامل حالت تاریک، ابزار نشانه گذاری داخلی و یک رابط وب به روز شده، نسبت داد. در مناطق مختلف، برنامه بدون در نظر گرفتن حامل ها از پیام رسانی RCS پشتیبانی می کند. کاربران برای نصب این اپلیکیشن می توانند به گوگل پلی استور مراجعه نمایند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *