نرم افزار و اینترنت

ادوبی ویژگی های جدید هوش مصنوعی را به Acrobat و Reader PDF می آورد

ادوبی قبلاً در سال 2023 با افزودن ویژگی Firefly به اپلیکیشن های گرافیکی خود مانند Photoshop، Illustrator و Express به روند مولد هوش مصنوعی پیوسته بود. اکنون، این شرکت در حال گسترش این تلاش ها به اپلیکیشن های محبوب Acrobat و Reader PDF خود است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، ادوبی اعلام کرد که در حال راه اندازی نسخه بتا دستیار هوش مصنوعی جدید برای Acrobat و Reader است. نام آن بسیار غیرقابل تصور، AI Assistant بوده، و این شرکت امیدوار است که مردم از آن برای کمک به مرتب‌سازی محتوای موجود در فایل‌های PDF استفاده کنند. ادوبی می‌گوید که دستیار هوش مصنوعی می‌تواند سوالاتی را در مورد محتوای یک فایل پی‌دی‌اف به کاربران پیشنهاد دهد و البته می‌تواند پاسخ‌هایی را نیز برای آن سوالات ایجاد کند. دستیار هوش مصنوعی همچنین می تواند نقل قول ایجاد کند تا کاربر بتواند اطلاعات آن پاسخ ها را تأیید کند. علاوه بر این، این ویژگی می تواند محتوا را در فایل های PDF خلاصه کند.

AI Assistant می تواند به کاربران کمک کند تا از طریق یک فایل PDF متراکم با لینک های قابل کلیک مسیر خود را طی کنند و به قالب بندی محتوا کمک کند تا بتوان از آن برای ارائه ها، پیام های ایمیل و موارد دیگر استفاده کرد. در نهایت، ادوبی می‌گوید که AI Assistant می‌تواند در فرمت‌های فایل دیگر، از جمله Microsoft Word و PowerPoint نیز استفاده شود و رقابتی را برای Copilot AI خود مایکروسافت ارائه دهد. ادوبی می گوید در آینده ویژگی هایی را به AI Assistant، از جمله ایجاد پیش نویس اسناد، تولید تصویر با هوش مصنوعی Firefly و موارد دیگر اضافه می کند.

نسخه بتا در حال حاضر برای کاربران پلن های Acrobat Individual، Pro و Teams به همراه کاربران آزمایشی Acrobat Pro در دسترس هستند. در آینده ای نزدیک به Reader اضافه خواهد شد. هنگامی که از مرحله آزمایش بتا خارج شد، ادوبی قصد دارد نسخه کامل دستیار هوش مصنوعی را از طریق یک طرح اشتراک جدید برای کاربران Reader و Acrobat ارائه دهد. قیمت این طرح جدید هنوز مشخص نشده است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا