ایسوس نسل جدید دسکتاپ گیمینگ ROG Strix GT35 مجهز به پردازنده های نسل دهمی اینتل رونمایی کرده است.  ROG Strix GT35 از پردازنده Intel Core i9-10900KF به عنوان یکی از سریع‌ترین پردازنده‌های بازی جهان بهره می‌برد. این پردازنده دارای 10 هسته و 20 رشته پردازشی بوده و می‌تواند به فرکانس بالای 5 گیگاهرتز نیز دست پیدا کند.

ایسوس در این کامپیوتر از مادربرد ASUS ROG Strix Z490 استفاده کرده و 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس بالای 3200 مگاهرتز دارد. این کیس از یک کیس اختصاصی با طراحی زیبا و درب شیشه‌ای بهره می‌برد. یک نوار LED RGB سازگار با فناوری Aura Sync نیز در جلوی آن دیده می‌شود که می‌تواند نمای یک کیس مخصوص بازی را تداعی کند.

این کامپیوتر گیمینگ از سریع‌ترین کارت گرافیک بازی جهان، با نام NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti استفاده می‌کند. این کارت گرافیک نیز از محصولات تولیدی ایسوس، در سری ROG است. پردازنده توسط یک خنک کننده مایع با رادیاتور 240 متری تهویه می‌شود. این خنک کننده در بالای کیس جای گرفته است.

یکی دیگر از ویژگی‌های کامپیوتر گیمینگ ROG Strix GT35 استفاده از یک ترابایت حافظه SSD نوع NVME است؛ همچنین در کنار، 2 ترابایت حافظه HDD نیز تعبیه شده است. شبکه 2.5 گیگابیتی LAN و شبکه بدون سیم Wi-Fi نیز از جمله دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر گیمینگ جذاب و قدرتمند هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *