موزیلا به تازگی نسخه پایدار مرورگر فایرفاکس 76 را منتشر کرده که از ویژگی های جدید آن می توان به روزرسانی هایی اشاره کرد که رمزعبور کاربر را ایمن تر از گذشته می کند. برای شروع بخش مدیریت رمز عبور Lockwise اکنون هشدارهای مهم را در باکس قرمز، در صورت نقض رمزعبور ذخیره شده وبسایت نشان می دهد. علاوه بر این، اکنون به شما کمک می کند که اگر یکی از حساب های شما در این نقض دخیل است، رمز عبور خود را تغییر دهید و از همان رمز عبور برای وب سایت های دیگر استفاده مجدد کنید.

در صورت به اشتراک گذاشتن یک رایانه مجزا با دوستان یا خانواده، Lockwise می تواند اعتبارنامه ورود به سیستم را از چشمان کنجکاوها محافظت کند. قبل از اینکه ورود به سیستم را که ذخیره کرده اید به شما نشان دهد ، می توانید از گذرواژه حساب دستگاهتان بپرسید، که فقط پنج دقیقه می توانید آنها را مشاهده و کپی کنید.فایرفاکس قابلیت Lockwise برای ایجاد گذرواژه برای وب سایت های بیشتر را نیز گسترش داده و ثبت نام حساب های جدید را آسان تر می کند.

تیم فایرفاکس همچنین پشتیبانی از Audio Worklets را با نسخه 76 ارائه کردند که امکان پردازش صوتی پیچیده تری مانند وافعیت مجازی و بازی را در وب فراهم می کند. برای همه افرادی که از Zoom برای جلسات مدرسه یا محل کار استفاده می کنند، این بدان معنی است که اکنون می توانید از سرویس داخل مرورگر استفاده کنید، بدون اینکه بخواهید برنامه چت ویدیویی را خاموش کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *