همانطور که می دانید، اینتل اخیراً سری پردازنده نسل دهم Comet Lake S را معرفی کرده که دارای سرعت توربو 5.3 گیگاهرتز و پشتیبانی از hyperthreading بودند. به طور طبیعی، تولیدکنندگان یا OEMها، به دنبال بهترین و جدیدترین سخت افزارها هستند.در همین راستا، شرکت MSI خانواده دسکتاپ های گیمینگ Trident و Infinite را رونمایی کرد. تمامی این دسکتاپ های جدید از پردازنده های نسل دهمی اینتل و کارت گرافیک Nvidia RTX استفاده می کنند.

در ترکیب خانواده Trident دسکتاپ های Trident X, Trident A و Trident 3 حضور دارند. این پی سی های جدید دارای مشخصات بالا و فرم فاکتور یک شکل هستند که به عنوان مثال آنها را برای استفاده در یک اتاق نشیمن مناسب می کند. گل سرسبد این خانواده Trident X است که از کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 Super و پردازنده Intel Core i9-10900K برخوردار است. این دسکتاپ همچنین حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم، دو اسلات حافظه SSD و دو درایو 2.5 اینچی دارد. Trident A و Trident 3 نیز دارای پردازنده اینتل Core i7-10700، کارت گرافیک Nvidia RTX 2060 Super، یک شکاف M.2 و یک درایو 2.5 اینچی می باشد.

در ترکیب خانواده Infinite دسکتاپ های Infinite X, Infinite و Infinite S حضور دارند که دارای یک فرم فاکتور رایانه ای سنتی تر هستند که ویژگی های بیشتری را فراهم می آورد. مدل حرفه ای دسکتاپ Infinite X شامل پردازنده Intel Core i9-10900K و Nvidia RTX 2080 Super است و 4 اسلات حافظه رم برای پشتیبانی تا 128 گیگابایت در این دسکتاپ خودنمایی می کند. دو مدل دیگر با پردازنده Intel Core i7-10700 و انویدیا RTX 2060 Super و حداکثر 64 گیگابایت رم دارند. آنها فقط یک شکاف M.2 دارند و Trident S نیز یک درایو 2.5 اینچ کمتر دارد. همه این دسکتاپ های جدید در پایان ماه مه برای خرید در دسترس خواهند بود، اما MSI اشاره ای به قیمت آنها نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *