نرم افزار و اینترنت

گوگل لنز حالا متن اسکن شده را تلفظ کرده و یا آن را در رایانه کپی می کند

سپری کردن در خانه فرصتی عالی برای انتخاب یادگیری یک زبان جدید را به ما می دهد، ولی از آنجاکه ما اینکار را نکردیم. در همین راستا گوگل امکان جدیدی را به اپلیکیشن گوگل لنز اضافه کرده که قادر است به شما در تلفظ کلمات کمک کند.

برای اینکار کافیست که تعدادی متن مورد نظر خود را با دوربین اسکن کرده و گزینه Listen را فشار دهید. این قابلیت، با یک کلمه یا یک پاراگراف کامل کار می کند. بعضی اوقات ما به چیزهایی می پردازیم که درک نمی کنیم، حتی اگر به زبان انگلیسی ساده باشند.

google lens copy paste text pc

اکنون می توانید یک کلمه یا مفهوم را انتخاب کرده و عملیات جستجو در گوگل را با یک ضربه انجام دهید. طبق معمول، این نتایج مفید از ویکی پدیا و سایر سایت ها، فیلم ها نیز به همراه دارد. درصورتیکه نوع یادداشت شما به صورت دست نویس است می توانید به راحتی آن را در رایانه منتقل کنید.

گوگل لنز مدتی است که یادداشت های دست نویس را تشخیص و ترجمه کند، ولی در نسخه جدید اپلیکیشن امکان کپی کردن در کامپیوتر را می دهد. که می تواند متن را از گوشی شما به هر مرورگر کروم signed-in که باز کرده اید منتقل می کند. ویژگی های جدید هم اکنون در برنامه Google Lens برای اندروید در دسترس هستند. نسخه iOS باید کمی برای عملکرد Listen صبر کنید، اما دو ویژگی دیگر اکنون در دسترس هستند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا