به نظر می رسد اپل آیفون 11 در سراسر جهان مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و به عنوان پرفروش ترین گوشی از این برند معرفی کرد. اکنون تیم DxOMark به تازگی دوربین سلفی گوشی آیفون 11 را مورد بررسی قرار دادند.

این گوشی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت، دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 23 میلی متری بهره می برد. در کل، دوربین سلفی آیفون 11 امتیاز کلی 91 را کسب کرده که در بخش عکسبرداری امتیاز 92 و در بخش فیلم برداری امتیاز 90 را کسب کرده است.

عملکرد کلی دوربین سلفی آیفون 11 مشابه آیفون 11 پروها بوده و می توان گفت عملکرد عکسبرداری در نور روز، دامنه پویا مناسب، خوب عمل کرده است. در مد معمولی دوربین آیفون، رنگ های پوستی تمایل به افکت زرد تر طبیعی دارند. فوکوس کردن فاصله طولانی یک نقطه کم دیگر با از دست دادن جزئیات قابل توجه بود. عکس در همه سناریوها همچنین نویز کم به ویژه در عکس های کم نور مشهود است.

در بخش ویدیو، دوربین در وضوح 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه نتایج خوبی را به نمایش گذاشت و حتی موفق شد کنترل صدا را بهتر آیفون های پرچمدار حفظ کند. قرار گرفتن در معرض، جزئیات و رنگ ها نیز مورد توجه قرار گرفته و انتقال بین شرایط مختلف نورپردازی کاملاً مناسب انجام شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *