اواخر ماه نوامبر، شیائومی اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی با نام می نوت 10 راهی بازار کرد. این گوشی که تاکنون با استقبال مناسبی از سوی کاربران همراه بوده است، چندی قبل در قالب یک نسخه ارزان قیمت‌تر با عنوان Mi Note 10 Lite نیز روانه بازار شد.

با گذشت چند ماه، شیائومی سرانجام بروزرسانی اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 11 را برای گوشی می نوت 10 منتشر کرده است. باید توجه داشت که شیائومی این بروزرسانی را با عنوان Global Stable Beta منتشر کرده است. به این معنی که این نسخه نزدیک‌ترین گزینه به نسخه نهایی است، اما ویرایش پایانی از آن نیست. شیائومی اعلام کرده است که اگر در این نسخه باگ اساسی پیدا شود انتشار آن متوقف و در آینده بیلد جدیدی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ در غیر این صورت این نسخه به عنوان نسخه نهایی از این بروزرسانی معرفی خواهد شد.

با توجه به اینکه این نسخه از بروزرسانی ارتقا به اندروید 10 با عنوان Global منتشر شده است تنها نسخه‌های Global از گوشی Mi Note 10 می‌توانند آن را بر روی دستگاه‌های خود نصب کنند. به عبارتی دیگر شیائومی هنوز اجازه نصب این بروزرسانی بر روی گوشی‌های تولید شده در کشورهای چین، روسیه،، هند و منطقه اروپا را صادر نکرده است.

این بروزرسانی که با نسخه MIUI 11.1.1.0.QFDMIXM منتشر شده، چیزی در حدود 2.6 گیگابایت حجم دارد. در کنار تمامی قابلیت‌های جدید سیستم عامل اندروید 10، این بروزرسانی ویژگی‌های جدید رابط کاربری MIUI 11 را هم در خود جای داده و بسته امنیتی ماه آوریل 2020 میلادی را هم در دسترس کاربران گوشی Mi Note 10 قرار می‌دهد. از سوی دیگر طبق گزارش کاربران، سرعت و عملکرد سیستم بهبود یافته و نسخه جدید قابلیت AOD یا Always-On Display نیز ارائه شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *