همانطور که می دانید بروزرسانی نرم افزاری کنسول نینتندو سوئیچ امری ضروری است، چراکه با بروزرسانی نرم افزاری، ویژگی های جدید و برخی از مشکلات سیستم حل می شود. به طور معمول، عملیات بروزرسانی سیستم به طور خودکار انجام می شود و از شما درخواست بروزرسانی را می پرسد. ولی اگر می خواهید روند بروزرسانی را به صورت دستی انجام دهید، در ادامه این آموزش را مطالعه نمایید.

برای به روزرسانی نرم افزار سیستم Nintendo Switch خود، باید به اینترنت متصل شوید. پس از اتصال، تنظیمات سیستم را با ضربه زدن روی نماد چرخ دنده در صفحه اصلی سوئیچ اجرا کنید.

در فهرست در سمت چپ صفحه، به پایین به سیستم بروید، سپس System Update را انتخاب کنید.

اگر سیستم شما آخرین نسخه باشد، صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که می گوید “سیستم شما به روز است”. اما اگر به روزرسانی موجود است و هنوز دانلود نشده، شروع به دانلود می کند. ابتدا سیستم به شما هشدار می دهد که پس از اتمام بروزرسانی، کنسول دوباره راه اندازی می شود و هرگونه نرم افزار معلق بسته می شود. وقتی آماده راه اندازی مجدد هستید، OK را انتخاب کنید.

پس از راه اندازی مجدد کنسول، پنجره ای را مشاهده خواهید کرد که می گوید: “Updating”، که نشان می دهد فرآیند بروزرسانی در حال انجام است. اطمینان حاصل کنید که کنسول خود را هنگام بروزرسانی خاموش نکنید.

پس از اتمام به روزرسانی، کنسول نینتندو سوئیپ شما به طور خودکار مجدداً راه اندازی می شود. پس از راه اندازی مجدد، باید آخرین نسخه از نرم افزار سیستم را اجرا کنید. برای بررسی دوباره به System Settings > System > System Update مراجعه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *