مایکروسافت امروز پیش نمایش محدود عمومی اپلیکیشن Family Safety برای اندروید و iOS منتشر کرد. این اپلیکیشن اولین بار در ماه مارس معرفی شد و حالا در دسترس کاربران اندرویدی و آی او اس قرار گرفته است و این اجازه را می دهد تا والدین به تماشای زمان صفحه نمایش بچه های خود، تنظیم کنترل محتوا و موارد دیگر بپردازند.

هفته گذشته، این شرکت شروع به ثبت نام برای پیش نمایش عمومی این اپلیکیشن کرد، و اکنون  به سمت کسانی که به پیش نمایش پیوسته اند، رسیده است. این اپلیکیشن برای ارتقای یک شیوه زندگی سالم تر چندین ویژگی جدید نظیر تنظیم زمان صفحه برای برخی برنامه های خاص و پیگیری میزان استفاده از برنامه و تعدادی دستگاه هایی که هر کاربر به آن دسترسی دارد را ارائه می دهد.

به همین ترتیب، والدین می توانند به دلیل محدودیت سنی یا نگرانی های دیگر، دسترسی به برخی برنامه ها، بازی ها و وب سایت ها را محدود کنند. والدین همچنین می توانند گزارش فعالیت هفتگی خود را تنظیم کنند تا ببینند که زمان اعضای خانواده چگونه می گذرد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه اشتراک گذاری موقعیت مکانی است و دقیقاً همانطور که انتظار دارید به شما امکان می دهد موقعیت مکانی همه اعضای خانواده را ببینید. همچنین می توانید موقعیت مکان هایی را با نام های خاص ذخیره کنید تا بدانید افراد در زمان معینی کجا هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *