نرم افزار و اینترنت

اسپاتیفای Kids به والدین اجازه مسدود سازی محتوا را می دهد

همانطور که انتظار میرفت، اسپاتیفای کنترل و مدیریت والدین روی موسیقی و محتوای کودکان را روی Spotify Kids قرار داده است. از بخش  Grown Ups، والدین می‌توانند سابقه موسیقی و محتوای فرزندشان را در بازه سه ماه گذشته مشاهده کنند.

همچنین در بخش Listening History می‌توانند محتوای خاصی را انتخاب کرده تا اگر تشخیص دادند که محتوا برای فرزندشان نامناسب است، آن را مسدود کنند. آهنگ‌ها، پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی برای هر کاربر در Spotify Kids منحصر به فرد است؛ بنابراین محتوایی که شما مسدود می‌کنید، همچنان در دسترس دیگران خواهد بود. همچنین می‌توانید با وارد کردن رمز عبور، آهنگ مورد نظر را از حالت انسداد خارج کنید.

هنگامی که اسپاتیفای برای اولین بار برنامه مخصوص کودکان را معرفی کرد، واضح بود که قابلیت‌هایی جهت شخصی‌سازی، کنترل محتوا، حفظ حریم خصوصی و موارد دیگر به آن اضافه خواهد شد. این برنامه برای والدینی که نگران فرزندان خود هستند و می‌خواهند تا نظارت بیشتری به سبک موسیقی او داشته باشد بسیار کاربردی خواهد بود.

در حال حاضر، اپلیکیشن Spotify Kids بیش از 8000 آهنگ، داستان، کتاب صوتی و موارد داشته و بیش از 125 لیست پخش را ارائه می‌کند. همه این محتواها توسط کاربران تهیه شده و بیشتر از داستان‌ها و محتوای مشهور استفاده شده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا