نرم افزار و اینترنت

ثبت بیش از 200 میلیون دستگاه در SmartThings Find سامسونگ

SmartThings Find سامسونگ همتای شبکه Find My اپل است. این سرویس به نقطه عطف جدیدی رسیده و سامسونگ اعلام کرد که SmartThings Find به 200 میلیون “گره” در سراسر جهان رسیده است که به مکان یابی دستگاه ها و موارد گم شده کمک می کند. گره هر دستگاه سامسونگ است که در SmartThings Find انتخاب شده است.

هر گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی که در شبکه SmartThings Find ثبت شده است، می‌تواند دستگاه‌ها، پوشیدنی‌ها یا برچسب‌های هوشمند خود را پیدا کند و برای کمک به دیگران در یافتن اقلام نابجای خود شرکت کند. سامسونگ گلکسی اسمارت تگ و اسمارت تگ پلاس را راه اندازی کرد که از بلوتوث کم مصرف و UWB (باند فوق عریض) برای ردیابی دستگاه های اطراف استفاده می کند.

اگر دستگاه یا موردی با اسمارت تگ گم شود، دستگاه‌های گلکسی نزدیک ثبت‌شده در شبکه SmartThings Find می‌توانند مکان تقریبی مورد را به‌طور ایمن و ناشناس منتقل کنند. شناسه‌های دستگاه در شبکه هر 15 دقیقه یکبار تغییر می‌کنند و به‌طور امن با رمزگذاری ذخیره می‌شوند. برنامه SmartThings Find همچنین دارای ابزاری برای کشف دستی SmartTag های ناشناخته است که ممکن است کاربر ناآگاهانه حمل کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا