آموزش

آموزش نحوه فعال سازی حالت تاریک در نسخه وب واتساپ

واتساپ مدتی است که بر روی حالت تاریک کار می کند و این سرویس متعلق به فیسبوک، این قابلیت های را به دستگاه های اندروید و آی او اس آورده است. حال براساس گزارشات، واتساپ تصمیم دارد که حالت تاریک را به نسخه تحت وب خود بیافزاید. اگرچه Dark Theme برای واتساپ وب هنوز در دست توسعه است، وبی می توانید همین حالا فقط با انجام چند مرحله آسان آن را فعال کنید.

برای فعال سازی قابلیت دارک مود، کافیست که نسخه تحت وب واتساپ را از طریق لینک باز کنید. سپس با استفاده از کد QR وارد حساب کاربری خود شوید.

هنگامی که نسخه تحت وب واتس اپ استفاده می کنید، کافیست در بیرون محیط چت واتس کلیک راست کرده و بر روی Inspect کلیک کنید. همچنین می توانید با فشار دادن کلیدهای ترکیبی ctrl + shift + I، کنسول مرورگر باز را کنید.

برای پیدا کردن رشته “body class=”web، کلیدهای ترکبی ctrl+f را فشار دهید.  بر روی عبارت web دوبار کلیک کرده و “dark” را به آن اضافه کنید تا رشته به “body class=”web dark تبدیل شود.

برای اعمال رشته ENTER را فشار داده تا واتساپ وب از حالت تاریک استفاده کند. توجه داشته باشید که این فقط یک راه حل موقت خواهد بود زیرا با رفرش یا بستن مرورگر، کد اصلی دوباره باز می گردد. گفته می شود، شما می توانید بعد از بستن یا رفرش کردن پنجره مرورگر، مجدداً از مراحل فوق برای فعال کردن حالت تاریک استفاده کنید. هنوز معلوم نیست که چه زمانی این قابلیت به نسخه تحت وب واتس اپ افزوده خواهد شد.

منبع
mspoweruser
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا