موبایل و تبلت

وان‌پلاس 7T آپدیت شد: فیلمبرداری 960fps اسلوموشن و 4K اولتراواید

وان پلاس در جدیدترین بروزرسانی نرم افزار گوشی وان پلاس 7T و وان پلاس 7T پرو قابلیت های جدیدی از جمله فیلم برداری اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه و موارد دیگر فراهم کرده است. تغییرات این آپدیت در انجمن‌های وان پلاس اعلام شده، اما در این تغییرات به حالت‌های جدید ضبط ویدیو اشاره‌ای نشده است.

در جدیدترین نسخه از بتا عمومی رابط کاربری OxygenOS برای تلفن‌های وان پلاس 7T و 7T پرو قابلیت ضبط ویدیو‌های آهسته با نرخ 960 فریم در رزولوشن 720p برای کاربران این دو گوشی فراهم شده است. تمامی تلفن‌های وان پلاس از زمان تلفن وان پلاس 6 پرو توانایی ضبط ویدیو آهسته در رزولوشن 720p را داشته‌اند، اما نرخ آنها به 480 فریم‌برثانیه محدود شده بودند.

از آنجایی که هیچ کدام از سخت‌افزارهای دوربین‌ اصلی یا اولتراواید موجود در گوشی وان پلاس 7T توانایی ضبط ویدیو‌های آهسته با نرخ 960 فریم را ندارند، فریم‌های اضافی از همان نرخ 480 به دست می‌آید و نرخ 960 فریم‌برثانیه را به دوربین منتقل می‌کنند.

مورد دیگری در که در بتا عمومی OxygenOS دیده می‌شود، ضبط ویدیو‌های 4K توسط دوربین اولتراواید است که هیچ‌کدام از تلفن‌های وان پلاس 7 پرو یا 7T در ابتدای عرضه به بازار از این ویژگی بهره‌مند نبودند، اما گوشی وان پلاس 7T با ارایه آپدیت نرم‌افزاری جدید توانایی ضبط ویدیو‌های 4K با دوربین التراواید را خواهد داشت.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا