برند Amazfit به تازگی از جدیدترین مدل ساعت هوشمند خود تحت عنوان Amazfit Ares رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند دارای ویژگی های همچون نمایشگر رنگی مربعی، ضبط 40 کلیدی ورزشی نظیر ضربان قلب ، سرعت و ارتفاع برخوردار است.

ساعت هوشمند Amazfit Ares دارای صفحه نمایش رنگی مربعی شکل 1.28 اینچی با رزولوشن 176 در 176 پیکسل با پوشش محافظ گوریلا گلس 3 و نمایشگر همیشه روشن است. قابلیت نمایشگر always-on برای دریافت اعلان های تماس ها، پیام ها، ایمیل ها، آب و هوا و دیگر اپلیکیشن های موجود کاربرد دارد.

همچنین برای تأمین انواع نیازهای ورزشی از حداکثر 70 حالت ورزشی اعم از ورزش های داخلی یا در فضای باز پشتیبانی می کند. ساعت هوشمند دارای ویژگی های تجزیه و تحلیل ورزشی در سطح حرفه ای FIRSTBEAT مانند VO2Max ، افکت تمرین (TE) ، بار تمرین (TD) و داده زمان ریکاوری است. از سوی دیگر این ساعت مجهز به GPS داخلی و بلوتوث 4.2LE بوده و با دستگاه های اندروید 5.0 به بالا و iOS 10 یا بالاتر سازگاری کامل دارد.

از دیگر مشخصات این ساعت می توان به سنسور اپتیکال پایش ضربان قلب، شتاب سنج سه محوره و فشارسنج اشاره کرد. همچنین این ساعت در برابر آب مقاوم بوده تا 50 متر زیر آب دوام می آورد. باتری 200 میلی آمپر ساعتی ساعت تا 14 روز دوام دارد. به علاوه در حالت ساعت تا 90 روز و در حال استفاده از GPS تا 23 ساعت شارژ نگه می دارد. ساعت هوشمند Amazfit Ares قرار است در رنگ های مشکی و سبز نظامی با قیمت 70 دلار در چین به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *