گجت و پوشیدنی

سامسونگ اولین تراشه 3 نانومتری را برای گلکسی واچ آینده می سازد

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال توسعه اولین تراشه 3 نانومتری خود است که انتظار می رود قدرت نسل بعدی سری گلکسی واچ 7 را تامین کند. این خبر از رسانه کره ای Biz Daily منتشر شده و گزارش داده که گلکسی واچ 7 از اولین راه حل اگزینوس مبتنی بر 3 نانومتر سامسونگ که احتمالاً “Exynos W940” نامیده می شود، مجهز خواهد شد.

این یک ارتقاء قابل توجه برای ساعت های هوشمند سامسونگ خواهد بود که از تراشه های اگزینوس بر اساس فرآیند 5 نانومتری از زمان عرضه گلکسی واچ 4 در سال 2021 استفاده می کنند. چند دلیل وجود دارد که چرا ارتقاء به تراشه 3 نانومتری برای پوشیدنی های سامسونگ بسیار مهم است. مهمتر از آن، تراشه های کوچکتر نسبت به تراشه های بزرگتر از نظر انرژی کارآمدتر هستند و فضای کمتری را اشغال می کنند.

این برای ساعت های هوشمند مانند گلکسی واچ که عمر باتری محدودی دارند عالی است. فضای خالی بیشتر در داخل ساعت هوشمند به این معنی است که شرکت‌ها می‌توانند اندازه باتری را افزایش دهند که باعث افزایش بیشتر زمان کار دستگاه می‌شود. همچنین انتظار می رود که یک تراشه 3 نانومتری سریعتر و قدرتمندتر از یک تراشه 5 نانومتری باشد. این می تواند منجر به بهبود عملکرد برای تمام جنبه های گلکسی واچ 7، از رابط کاربری عمومی تا قابلیت های ردیابی تناسب اندام شود.

انتظار می‌رود سری گلکسی واچ 7 در نیمه دوم سال 2024 و تقریباً همزمان با سری گوشی‌های تاشو سامسونگ در سال 2024 وارد بازار شود. جالب است که ببینیم ساعت جدید چگونه عمل می کند و آیا انتظارات کاربران را برآورده می کند یا خیر.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا