هواوی به تازگی از گوشی هوشمند میان رده Huawei Y8p رونمایی کرده است. اگر آشنا به نظر برسد، به این دلیل است که ما قبلاً این سخت افزار را با نام Huawei Enjoy 10 دیده ایم. صفحه نمایش 6.3 اینچی گوشی Y8p دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و از نوع اولد بوده و از نسبت صفحه به بدنه 90.17 درصدی برخوردار است. سنسور اثر انگشت نیز به زیر صفحه نمایش منتقل شده است.

در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین سه گانه اصلی هستیم که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی RYYB با قابلیت های Super Night Mode به همراه دو سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی حضور دارد.

قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه کایرین 710F تامین شده و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. نسخه ای با 6 گیگابایت رم وجود داشته، اما اگر فضای بیشتری برای پرونده ها می خواهید، باید از کارت NM استفاده کنید (حداکثر 256 گیگابایت).

همچنین این گوشی از رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید 10 استفاده می کند و به جای فروشگاه Google Play، شما Huawei AppGallery و خدمات مرتبط را دریافت خواهید کرد. در نهایت انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کرد. گوشی هواوی Y8p در رنگ های کریستالی و مشکی با قیمت 245 یورو در دسترس کاربران قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *