موبایل و تبلت

معرفی هواوی نوا Y90 با تراشه اسنپدراگون 680

هواوی در وب سایت خود از یک گوشی هوشمند جدید با نام نوا Y90 رونمایی کرد. این محصول دارای صفحه نمایش بزرگ، باتری کافی با شارژ سریع و چیپست اسنپدراگون 680 فقط LTE است.

پنل جلویی 6.7 اینچی LCD با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 90 هرتز و نمونه برداری لمسی 270 هرتز است. یک سوراخ پانچ در مرکز برای یک دوربین تکی وجود دارد که از سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت لنز f/2.0 استفاده می کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 در پشت توسط چند دوربین 2 مگاپیکسلی برای ماکرو و عمق ملحق شده است. آنها بر روی یک جزیره بیضی شکل نصب شده اند و یک فلاش LED تکی دارند تا با آنها همراهی کنند.

هواوی نوا Y90 همچنین باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سوپرشارژ 40 واتی دارد و این شرکت وعده شارژ 50 درصدی را تنها در 30 دقیقه می دهد. در بخش نرم‌افزاری، ما EMUI 12 را داریم، اما هوآوی نگفته بر اساس کدام نسخه اندروید است. به علاوه از سیستم فایل توزیع شده از طریق Huawei Computer Manager پشتیبانی می کند که به دستگاه اجازه می دهد به لپ تاپ میت بوک متصل شود و بدون کابل به فایل ها دسترسی پیدا کند.

هواوی نوا Y90 دارای یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و سه رنگ آبی کریستالی، سفید مرواریدی، سبز زمردی و مشکی نیمه شب است. وب سایت رسمی در مورد قیمت و در دسترس بودن اشاره نکرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا