امنیت

لاجیتک از دوربین امنیتی Circle View رونمایی کرد

لاجیتک به تازگی از نسخه جدید سری دوربین امنیتی Circle تحت عنوان Circle View رونمایی کرد. به طور خاص این دوربین جدید تقریبا همانند Circle 2 بوده، ولی با این تفاوت که متکی به سیستم هوشمند خانگی اپل است. این دوربین جدید توانایی فیلم برداری 1080p با زاویه دید 180 درجه را داشته و می تواند در شب، با استفاده از مادون قرمز تا 15 فوت دورتر را ضبط کند اما با این حال، لاجیتک می گوید دید شب دوربین این بار واضح تر شده است. به طرز عجیبی این دوربین از وای فای کمتر از 5 گیگاهرتز یعنی 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، دوربین لاجیتک Circle View به طور انحصاری برای کار با سیستم هوشمند خانگی اپل HomeKit طراحی شده است. با پرداخت هزینه اشتراک، می توانید ویدیو را استریم کنید، هشدارهای برای حیوانات، انسان و وسایل نقلیه ارسال کنید و یا اینکه فیلم های ضبط شده را در سرویس آی کلاد ذخیره کنید. باید اشاره کنیم که برای استفاده از این دوربین امنیتی، حتما یک دستگاه iOS یا مک داشته باشید تا بتوانید از طریق برنامه Home Apple به دوربین دسترسی پیدا کنید. هیچ پشتیبانی اندرویدی وجود ندارد.

تغییر سخت افزاری بزرگ این نسل، طراحی مجدد بدنه دوربین است که حالا بسیار معمولی تر است و زیبا به نظر می رسد. از آنجاکه Circle 2 گجتی مدولار بوده و می توان آن را بین مکان های مخلتف جابه جا کرد و یا حتی برای استفاده در فضای بیرون استفاده کرد، این دوربین امنیتی جدید نیز همه را در خود داشته و شباهت زیادی به Nest Nest دارد.

این دوربین دارای طرح مشکی و پایه فلزی است و به لطف استاندارد مقاومت در برابر آب IP64، می توان از آن در فضای بیرون از خانه استفاده کرد. برخلاف Circle 2، این دوربین امنیتی فاقد باتری داخلی بوده و از طریق کابل برق متصل می شود ولی با این حال برای استفاده از در فضای بیرونی می توان از یک پاوربانک استفاده کرد.

لاجیتک همچنین چند ویژگی حریم خصوصی به دوربین اضافه کرده است. اولین ویژگی این است که دوربین می تواند به سمت پایین خم شود تا رو به پایه آن قرار گیرد تا بتوانید به راحتی آن را از دیدن هر چیزی مسدود کنید. مورد دوم یک دکمه سخت افزاری در پشت است که به شما امکان می دهد دوربین و میکروفون را خاموش کنید تا هیچ چیزی تحت نظارت قرار نگیرد. دوربین امنیتی Circle View از همین ماه  جاری میلادی با قیمت 160 دلار به فروش می رسد و از هر دو فروشگاه لاجیتک و اپل در دسترس خواهد بود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا