موبایل و تبلت
موضوعات داغ

سامسونگ از گلکسی S20 Tactical Edition رونمایی کرد

سامسونگ امروز از نسخه ویژه گلکسی اس 20 با نام Galaxy S20 Tactical Edition رونمایی کرده است. این شرکت، گوشی جدید را “راه حل آماده ماموریت متناسب با نیازهای منحصر به فرد اپراتورها در دولت فدرال و وزارت دفاع” می نامد. طراحی این گوشی جان سخت اندکی از نسخه استاندارد آن و مدل های اولترا و پلاس متفاوت است اما امکاناتش با آنها یکی است.

گوشی گلکسی S20 TE از نرم افزاری کاملاً سفارشی برای کار در هماهنگی با تجهیزات تاکتیکی موجود به همراه معماری DualDAR استفاده کرده و دو لایه رمزگذاری را نیز ارائه می دهد و از تمامی آزمون های استاندارد آمریکا برای امنیت اطلاعات سربلند بیرون آمده است. با این حال باید اشاره کنیم که این سیستم تفاوت چندانی با نسخه ویژه کاربران عادی سامسونگ ندارد.

گلکسی اس 20 TE دارای نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتزی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865، حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی می توان به ارتباطات وای فای 6 با فرکانس زیر ۶ گیگاهرتز، دوربین سه گانه اصلی 12 مگاپیکسلی اصلی، 64 مگاپیکسلی زوم و 12 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و وایرلس اشاره کرد.

از میان تمامی این امکانات شاید جالب ترین آنها برای کاربران نظامی سامسونگ همان پایه دکس باشد که به لطف آن اپراتورها می توانند گوشی خود را به مانیتور متصل کرده و از آن برای تکمیل گزارش ها، آموزش یا برنامه ریزی ماموریت ها در حین حرکت در خودروهای نظامی استفاده نمایند. و در انتها همانطور که احتمالا حدس زده اید S20 Tactical Edition قرار نیست به مصرف کنندگان عادی فروخته شود و صرفا در سه ماهه سوم امسال در اختیار برخی شرکای منتخب سامسونگ قرار خواهد گرفت. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا