موبایل و تبلت

معرفی تبلت Wacom Cintiq Pro 27 با پنل 120 هرتز 4K

Wacom یکی از پیشرفته‌ترین تبلت‌های طراحی خود را برای خلاقان معرفی کرده است؛ Cintiq Pro 27 که هم اکنون با قیمت 3500 دلار در دسترس است. این تبلت دارای طراحی جمع و جور کاملاً جدید، صفحه نمایش لمسی مرجع 26.9 اینچی 4K با نرخ تازه سازی 120 هرتز و Pro Pen 3 کاملاً جدید بوده که برای وزن، تعادل، چیدمان دکمه ها و ضخامت قابل تنظیم است.

در حالی که مدل‌های قبلی برای مشاهده دقیق رنگ‌ها به یک مانیتور اکسترنال نیاز داشتند، نمایشگر چند لمسی جدید عملاً خود یک مانیتور مرجع است. نمایشگر آن از یک پنل واقعی 10 بیتی 4K استفاده می کند و 99 درصد از گستره Adobe RGB و 98 درصد از وسعت DCI-P3 (HDR) را ارائه می دهد. همچنین با نرخ تازه سازی 120 هرتز، برای طراحی روان و پاسخگو اجرا می شود و حداکثر روشنایی آن 400 نیت بوده که برای نمایش محتوای HDR کافی است. این حتی دارای تاییدیه Pantone SkinTone است که استاندارد پنتون را برای طیف کاملی از رنگ‌های پوست انسان برآورده می‌کند.

بروزرسانی سریع‌تر به Pro Pen 3 جدید اجازه می‌دهد دو برابر سریع‌تر از مدل‌های قبلی ردیابی کند. همچنین خود قلم قابل تنظیم است و به کاربران امکان تغییر اندازه، وزن، مرکز ثقل و حتی طرح دکمه را از طریق قطعات قابل تعویض می دهد. فناوری تشدید الکترومغناطیسی بدون باتری، 8192 سطح فشار را ارائه می دهد و با پنج نوک استاندارد و پنج نوک نمدی عرضه می شود. پایه Ergo از چرخش صفحه نمایش 20 درجه به همراه عملکردهای کج شدن پشتیبانی می کند، اما در قیمت گنجانده نشده و قیمت آن 500 دلار است. با این حال، اگر ترجیح می دهید در این مسیر بروید، نمایشگر از پایه های VESA نیز پشتیبانی می کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا