امنیت

شیائومی از دوربین امنیتی MI SMART CAMERA SE PTZ معرفی کرد

شیائومی اخیرا از دوربین امنیتی جدیدی تحت عنوان MI SMART CAMERA SE PTZ رونمایی کرده که اکنون با قیمت حدودی 21 دلار به فروش می رسد. دوربین جدید چهارمین دوربین از نوع PTZ است که شیائومی آن را منتشر خواهد کرد.

پیش از این، دوربین هوشمند امنیتی شیائومی در سه مدل دوربین PTZ بودند که دارای با رزولوشن 1080P ، نسخه (2K (1296P و نسخه Pro (1296P) Mi Smart Camera Pro در حال حاضر حتی در Giztop موجود است. دوربین جدید شیائومی همچنین دارای نور مادون قرمز ۹۴۰ نانومتری است که بهینه‌سازی آرایش و ساختار اپتیکی این نور باعث شده تا میزان نفوذ آن در تاریکی شب بیشتر باشد و هیچ اکسپوژر قرمزرنگ یا آلودگی بصری در شب نداشته باشد.

از سوی دیگر، محصول جدید شیائومی مجهز به نسل جدید کدگذاری ویدیو H.265 بوده و نرخ بیت آن 50 درصد کمتر از مدل قبلی است. این نسخه همچنین دارای رزولوشن فول اچ دی بوده و کاربران قادرند در پهنای باند زیر 1M ویدیو آن را تماشا کنند. از طرفی، میزان ذخیره سازی این دوربین 32 گیگابایت است که به لطف فضای ابری با NAS نیز، می توان ویدیو را نیز در آنجا هم ذخیره سازی کرد، ولی با این حال امکان استفاده از کارت میکرو اس دی نیز برای کاربران فراهم شده است.

دوربین هوشمند جدید شیائومی دارای قابلیت تشخیص انسان نیز است و این ویژگی تضمین خواهد کرد که دوربین به‌خاطر حرکت حیوانات خانگی، باد یا هر شی دیگری، آلارم‌های اشتباه نخواهد داد. دوربین شیائومی Mi Smart Camera SE PTZ هم‌اکنون روی وب‌سایت Xiaomi Youpin قابل خرید است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا