گجت و پوشیدنی

معرفی ریلمی از ایربادز Buds Q و Buds Air Neo و دو پاوربانک جدید

ریلمی به تازگی از گجت های مختلفی شامل ایربادز Buds Q و Buds Air Neo و دو پاوربانک جدید رونمایی کرده است. بادز کیو با همکاری طراح Hermès توسعه یافته و دارای 20 ساعت عمر باتری و بلوتوث 5.0 است.

بادز کیو از استاندارد مقاومت IPX4 برخوردار بوده و هر جوانه 3.6 گرم وزن دارد که در مجموع وزن کلی آن 35.3 گرم است. بادز کیو دارای درایورهای 10 میلی متر بوده و کیس آن از شارژ سریع سیمی 30 واتی پشتیبانی می کند. این ایربادز جدید قرار است با قیمت 17 یورو در چین و هند به فروش برسد.

از سوی دیگر، ایربادز Buds Air Neo مشابه نسل قبلی یعنی بادز ایر بوده اما درایورهای آن کمی بزرگتر شده است – از 12 میلی متری به 13 میلی متری افزایش یافته است. همچنین خبری از شارژ سریع وایرلس و قابلیت حذف نویز در این ایربادز جدید نیست. علاوه بر این، بادز ایر نئو، حداکثر 17 ساعت عمر باتری داشته و با بلوتوث 5.0 می توان بادز را به گوشی های ریلمی متصل کرد هو در سه رنگ سبز ، قرمز و سفید با قیمت 270 یوان/3999 روپیه عرضه می شود.

در نهایت ریلمی از دو پاوربانک جدید با نام 30W Dart و Power Bank 2 رونمایی کرده که هر دو مدل دارای ظرفیت 10 هزار میلی آمپر هستند. مدل 30W Dart از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی کرده و به نظر می رسد این یک محصول برای چین است و هنوز هیچ قیمتی در دست نیست.

مدل بعدی Realme Power Bank 2 نیز از شارژ سریع دو طرفه 18 واتی پشتیبانی کرده و دارای یک پورت USB-A و یک پورت USB-C است. این پاوربانک قرار است در هند با قیمت 999 روپیه به فروش برسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا