برند ریلمی از تلویزیون هوشمند جدید خود با نام Realme Smart TV رونمایی کرده است. با عرضه این تلویزیون هوشمند، این شرکت اکنون وارد گروه جدیدی از تلویزیون های هوشمند شده است. ریلمی اسمارت تی وی در اندازه مختلف 32 اینچی و 42 اینچی عرضه می شود. این محصول جدید همچنین از ویژگی هایی مانند Chroma Boost Picture Engine برای کیفیت بهتر تصاویر، روشنایی 400 نیت ، زاویه دید 178 درجه و HDR 10 بهره می برد.

در حالیکه مدل 42 اینچی دارای رزولوشن تصویر فول اچ دی بوده، مدل 32 اینچی از رزولوشن اچ دی پشتیبانی می کند. این شرکت همچنین 7 حالت تصویر شامل Standard, Vivid, Game, Sports, Movie, User, Energy Saving را برای تلویزیون ارائه کرده است. از سوی دیگر، قدرت پردازشی تلویزیون توسط تراشه مدیاتک تامین می شود که دارای چهار هسته پردازشی Cortex-A53 و گرافیک Mali-470 MP3 است. در کنار تراشه نیز 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

همچنین شامل 2 اسپیکر 12 واتی و 2 تیوتر بوده که آن را به یک بلندگو چهارگانه 24 واتی تبدیل کرده و از Dolby Audio پشتیبانی می کند. همچنین از کدک های H.264, H.263, و MPEG1/2/4 پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این تلویزیون می توان به وای فای، بلوتوث 5.0، سه پورت HDMI، دو پورت USB، یک SPDIF، یک DVB-T2 و اترنت اشاره کرد. بعلاوه سیستم عامل اندروید تی وی 9.0 به طور پیش فرض روی تلویزیون اجرا می شود. مدل 32 اینچی و 43 اینچی ریلمی اسمارت تی وی قرار است با قیمت هایی به ترتیب 171 دلار و 289 دلار به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *