گجت و پوشیدنی

JBL کیس هوشمند صفحه لمسی خود را به سه مدل جدید ایربادز می‌آورد

سال گذشته در لاس‌وگاس، JBL مجموعه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم واقعی را به نمایش گذاشت که دارای یک “کیس هوشمند” مجهز به صفحه نمایش لمسی بودند، اما فقط در آن مدل موجود بود. برای نمایشگاه CES 2024، این شرکت در حال گسترش دسترسی به لوازم جانبی شارژ فانتزی در سه طرح جدید هدفون است، در حالی که در این فرآیند کمی به‌روزرسانی طراحی به آن ارائه می‌کند.

Live Buds 3، Live Beam 3 و Live Flex 3 همگی دارای قابلیت حذف نویز تطبیقی قابل تنظیم، پشتیبانی از LDAC برای گوش دادن با وضوح بالا، شش میکروفون برای تماس، شارژ بی سیم و اتصال بلوتوث چند نقطه ای هستند. تفاوت بین این سه در درجه اول طراحی و تناسب است. Live Buds 3 سبک “سنتی” هدفون‌ها هستند در حالی که Live Beam 3 و Live Flex 3 هر دو جوانه‌های ایرپاد مانند هستند.

علاوه بر این، Beam 3 کاملاً گوش های شما را می بندد در حالی که Flex 3 گزینه ای بازتر است. Flex 3 همچنین دارای رتبه IP54 هستند در حالی که دو مورد دیگر دارای IP55 هستند و دارای درایورهای بزرگتر 12 میلی متری هستند که در آن Buds 3 و Beam 3 دارای قطعات 10 میلی متری هستند. جدای از طراحی، سه گانه در طول عمر باتری نیز متفاوت است. Live Buds 3 به شما 10 ساعت استفاده با حذف فعال نویز (ANC) را با سه بار شارژ کامل در کیس می دهد.

Live Beam 3 با ANC خاموش تا 12 ساعت دوام می آورد، به علاوه سه شارژ دیگر را از طریق کیس ارائه می دهند. در نهایت، Live Flex 3 10 ساعت استفاده را با چهار شارژ کامل در کیس فراهم می کند. هر سه مدل از سری هدفون های Live 3 با قیمت 199.95 دلار از تابستان امسال در دسترس خواهند بود. این شرکت قصد دارد پس از راه‌اندازی، صدای LE را برای بلوتوث 5.3 از طریق به‌روزرسانی خارج از هوا به هر سه آن اضافه کند.

اگر هدفون‌هایی را ترجیح می‌دهید که بیرون از گوش‌های شما قرار بگیرند، Soundgear Sense جدید JBL در موسیقی و پادکست‌ها بدون مسدود کردن کامل دنیای بیرون پخش می‌شود. درایورهای 16.2 میلی متری صدا را برای طراحی قلاب روی گوش تامین می کنند و JBL در صورت نیاز دارای یک بند گردن قابل جدا شدن است. به علاوه، این قلاب های گوش قابل تنظیم هستند تا به شما در تنظیم دقیق تناسب کمک کنند.

Soundgear Sense دارای استاندارد IP54 در برابر آب و گرد و غبار، با چهار میکروفون برای تماس و اتصال چند نقطه ای بلوتوث برای راحتی بیشتر است. Soundgear Sense با شروع ارسال در ماه مارس با قیمت 149.95 دلار در دسترس خواهد بود. و اگر هدفون های سیمی USB-C بیشتر مورد توجه شماست، JBL گزینه جدیدی در آنجا نیز دارد. Tune 310C دارای یک کنترل از راه دور سه دکمه ای برای پخش و کنترل تماس در کنار گوش دادن با وضوح بالا است که توسط یک DAC داخلی (مبدل دیجیتال به آنالوگ) تغذیه می شود. همچنین یک میکروفون آنبورد برای تماس‌ها و تنظیمات EQ برای سفارشی کردن پروفایل صدا وجود دارد. Tune 310C در ماه مارس با قیمت 24.95 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا