کامپیوتر

مایکروساف نسل دوم سرفیس هاب 2S را معرفی کرد

مایکروسافت نسخه جدیدی از بزرگترین رایانه سرفیس خود را معرفی کرده که به تازگی به روز شده سرفیس استودیو 2 پلاس نیست. Surface Hub 2S متمرکز بر سازمان، با انواع عظیم 50 و 85 اینچی خود، بزرگترین سرفیسی است که می توان خرید، و آخرین به روز رسانی آن چند ارتقاء را نسبت به Surface Hub 2S اصلی ارائه می دهد.

Surface Hub 2S به روز شده اولین برد دیجیتال با قابلیت لمسی است که Teams Rooms را در ویندوز اجرا می کند. مایکروسافت می‌گوید با تغییر نسخه تیمی ویندوز 10 (سیستم‌عاملی که نسل اول Surface Hub 2S را تامین می‌کند) چندین ویژگی “Teams Rooms درخواستی” را برای کاربران و مدیران فناوری اطلاعات باز می‌کند. به عنوان مثال، Surface Hub به روز شده اکنون از قابلیت های Front Row، شعارهای مداوم و مدیریت از راه دور سازگار پشتیبانی می کند.

مایکروسافت هنوز فاش نکرده است که چه سخت افزاری به Surface Hub 2S به روز شده است. تنها چیزی که در حال حاضر می دانیم این است که این دستگاه در اندازه های دقیق نسخه قبلی خود موجود است و به شرکت ها امکان می دهد اندازه صفحه نمایش 50 یا 84 اینچی را انتخاب کنند. Windows Central ادعا می‌کند که این رایانه، واحد کارتریج به‌روز شده‌ای را اجرا می‌کند که با پردازنده نسل یازدهم اینتل کار می‌کند.

مایکروسافت می گوید تجربه جدید Teams Rooms تنها در نسل دوم Surface Hub 2S در دسترس خواهد بود. با این حال، این شرکت به ارسال به‌روزرسانی‌های امنیتی و اصلاحات حیاتی برای Surface Hub 2S تا 14 اکتبر 2025 ادامه خواهد داد (مایکروسافت پشتیبانی از Surface Hub اصلی را در نوامبر 2022 متوقف کرد). هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا مایکروسافت قصد دارد “مغز” تازه شده را با سخت افزار جدیدتر به مشتریان فعلی بفروشد یا خیر، وجود ندارد. با این حال، واضح است که ارتقاء «مغز» یا کل رایانه تنها راه برای دستیابی به تجربه جدید Teams Rooms برای Surface Hub 2S است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا