فناوری

اپل با هدف بهبود داده های سیری، استارتاپ Inductiv خرید

اپل به تلاش خود برای دستیابی به عملکردهای ارایه هوش مصنوعی ادامه می دهد و این بار برای بهبود عملکرد سیری حرکت قابل توجهی کرده است. این شرکت که به تازگی Inductiv، یک شرکت کانادایی را خریده تا از هوش مصنوعی برای تصحیح داده ها استفاده کند و این به نوبه خود، یادگیری ماشین (ML) را بهبود می بخشد.

البته این خبر توسط خود شرکت اپل تایید نشده و شاید بتوان این کار را مربوط به سرمایه‌گذاری‌های کوچک اپل روی استارتاپ‌های کوچک دانست اما به نظر می‌رسد دستیار صوتی Siri بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد این شرکت روی بهبود عملکرد دستیار صوتی خود و دستیابی به Voysis برای تقویت درک زبان طبیعی متمرکز شده است. با این کار دسترسی به اطلاعات از طریق Siri بهتر شده و داده‌های بهتری به مخاطبان ارائه خواهد شد.

وقتی که اپل جان جیاناندرا مدیر سابق هوش مصنوعی گوگل را استخدام کرد، پیش‌بینی می‌شد که برنامه‌های مهمی برای توسعه زیرساخت‌های این حوزه داشته باشد. با این سرمایه‌گذاری به تدریج راه برای ورود به این حوزه باز خواهد شد. البته باید به این نکته توجه کرد که Siri رقبایی همچون Alexa یا Google Assistant دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا