موبایل و تبلت

گوشی‌های اقتصادی نوکیا C5 Endi و C2 Tava و C2 Tenne معرفی شدند

شرکت HMD امروز از جدیدترین گوشی های هوشمند اقتصادی خود با نام های نوکیا C5 Endi و C2 Tava و C2 Tenne معرفی کرد. این گوشی های جدید که قرار است در آمریکا و Cricket Wireless به فروش برسد، از مشخصاتی همچون سیستم عامل اندروید 10 برخوردار هستند. در ادامه با مشخصات این گوشی ها آشنا شوید.

نوکیا C5 Endi

این گوشی جدید از صفحه نمایش 6.5 اینچی اچ دی پلاس و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر بهره می برد. همچنین دارای پوشش پلی کربنات و یک دکمه اختصاصی Google Assistant در سمت چپ است. دوربین سه گانه اصلی گوشی شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، فوق عریض 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

قدرت پردازشی دستگاه توسط پردازنده مدیاتک هلیو پی 22 تامین شده و در کنار آن 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت اشاره کرد. نوکیا سی 5 اندی قرار است با قیمت 170 دلار در رنگ آبی راهی بازار شود.

نوکیا C2 Tava/Tennen

گوشی های بعدی معرفی شده نوکیا C2 Tava/Tennen هستند. هر دو گوشی از مشخصاتی همچون نمایشگر 5.45 اینچی با رزولوشن اچ دی و نسبت ابعاد 18 به 9 و نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین دارای پوشش پلی کربنات و یک دکمه اختصاصی Google Assistant در سمت چپ است.

این گوشی مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو A22 با 2 گیگابایت حافظه رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی است و دارای باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی است. گوشی C2 Tava قرار است از تاریخ 29 ماه می با قیمت 110 دلار و C2 Tennen از تاریخ 15 ژوئن با قیمت 70 دلار راهی بازار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا