کنسول و بازی

گوگل بازی‌های رایگان مارس 2020 سرویس استیدیا پرو را اعلام کرد

گوگل به‌تازگی بازی‌های رایگان ماه مارس کاربران گوگل استیدیا پرو را معرفی کرده است. علاقه مندان این ماه می توانند بازی‌های SteamWorld Dig 2، GRID و SteamWorld Quest را تجربه کنند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماشین‌سواری هستید، GRID می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای شما باشد. نسخه گوگل استیدیا گرید دارای یک حالت انحصاری به نام Endurance است که در جریان آن ۴۰ بازیکن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بازی بعدی SteamWorld Quest است که یک بازی کارتی بوده و نبردهای متفاوت و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آخرین بازی رایگان ماه مارس هم SteamWorld Dig 2 است که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و یک بازی اکشن پلتفرمر دوبعدی به‌حساب می‌آید. کاربران گوگل استیدیا پرو از تاریخ ۱۱ اسفند ماه (یک مارس) می‌توانند ازطریق فروشگاه گوگل استیدیا، سه بازی ذکر شده را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند.

جدا از این موارد، گوگل در ادامه اعلام کرده است که بازی Spitlings هم به‌تازگی برای خرید به فروشگاه گوگل استیدیا اضافه شده است. علاقه‌مندان می‌توانند Spitlings را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار خریداری کنند که توسط یک استودیو آلمانی Massive Miniteam توسعه داده شده است. Spitlings در آینده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود.

منبع
twinfinite
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا