برای زمان بندی توییت ها دیگر لازم نیست از Tweetdeck یا هر برنامه شخص ثالث دیگری استفاده کنید، اکنون شبکه اجتماعی به شما امکان می دهد توییت هایی را درست از وب سایت آن برنامه ریزی کنید. توییتر از سال گذشته در حال آزمایش این ویژگی بود و از اوایل ماه مه اجازه دسترسی کاربران انتخابی به آن را داد. اکنون که این ویژگی در دسترس عموم قرار گرفته است و هنگام بازدید از وب سایت متوجه یک نماد تقویم در پایین دکمه توییت درست در کنار دکمه ایموجی مواجه خواهید شد.

درصورتی قصد دارید در بعداً پست خود را منتشر کنید، به جای زدن دکمه توییت، می توانید آن دکمه کلیک کنید. در پنجره ظاهر شده، می توانید تاریخ و زمان انتشار را انتخاب کرده و یا می توانید لیستی از تمام توییت های برنامه ریزی شده خود را ببینید. حالا می‌توان زمان انتشار پست‌ها را حداکثر تا ۱۸ ماه آینده تنظیم کرد.

قابلیت دیگری که به نسخه وب توییتر اضافه شده، امکان ذخیره سازی پیش نویس پست‌ها است. تا پیش از این نوشته‌هایی که کاربر در پنجره پاپ آپ ایجاد توییت وارد کرده بود، تا زمانی که او در سایت حضور داشت ذخیره می‌شدند، ولی حالا می‌توان پست‌ها را به شکل پیش نویس ذخیره کرد و بعداً آن‌ها را تکمیل نمود. قابلیت زمانبندی توییت‌ها از هم اکنون در نسخه وب توییتر قابل دسترسی است، اگر هنوز این قابلیت برای شما فعال نشده باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *